Vantaghju in un contenitore d'aluminiu alimentariu

Più largamente aduprati sò l'alimentu per l'aviazione, a cucina casana è e grandi catene di pasticceria. Usi principali: cucina alimentaria, cottura, congelazione, freschezza, ecc.

È hè faciule da riciclà, ùn sò generate 'sostanze dannose' in u prucessu, è ùn inquina micca e risorse rinnovabili.

È u fogliu d'aluminiu hà una seria di vantaghji cume u pesu leggeru, a strettezza è una bona copertura.

Principalmente igienicu, bellu, è pò esse insulatu in una certa misura E scatole di pranzu usate ponu esse riciclate è riutilizate, ciò chì riduce l'inquinamentu è risparmia risorse. Hè una bona scelta.

 Hè sicuru di mette contenitori d'aluminiu in u fornu?

I contenitori in alluminiu sò perfetti per conservà è cunservà l'alimenti perchè sò leggeri è forti. L'aluminiu prutege l'alimenti da l'ossigenu, l'umidità è i contaminanti è hè ideale per l'alimenti à pocu acidu è bassu salitu.

Più di questu, cù rivestimenti adatti, tutti i contenitori di alimenti in alluminiu ponu sopportà i processi di pasturizazione è sterilizazione di a retorta è resistere à a corrosione acida è salita di l'alimentu. Inoltre, sò 100% riciclabili.

Contenitori d'aluminiu: pudete aduprà in u fornu?

I contenitori d'aluminiu ponu esse aduprati per a cucina in fornu. L'aluminiu, essendu un bon cunduttore, distribuisce omogeneamente u calore, migliurendu a cucina di l'alimentu in u fornu. Ùn ci hè risicu di cracking, sciuglimentu, carbonizazione o brusgiatura.

Vassoi alimentari in alluminiu: vantaghji è regulamenti

news3

I vassoi alimentari in alluminiu sò ideali per cuntene cibu. Puderanu esse messi in frigorifero, in u congelatore, in u fornu tradiziunale è in u microonde, seguendu alcune linee guida di basa. U mantellu scuru chì si pò vede in u contenitore riutilizabile dopu u so usu hè dovutu à l'ossidazione: ùn 'rimuovere sta barriera protettiva, ùn hè micca un risicu per a salute. Hè cunsigliatu di lavà i piatti d'alimentu in aluminiu riutilizabili à a manu.

L'usu di contenitori alimentari in alluminiu in cuntattu cù l'alimentu hè regolatu da u Decretu Ministeriale talianu 18 aprile 2007 nr. 76. Afferma chì hè cunsideratu assolutamente sicuru di cucinà l'alimentu in fogli d'aluminiu, ma ci sò alcune linee guida chì duvete seguità:

I vassoi in alluminiu ponu esse esposti à ogni temperatura se cuntenenu cibu per menu di 24 ore.

I vassoi in alluminiu ponu cuntene cibu per più di 24 ore se sò conservati in un congelatore.

Se i piatti in alluminiu sò immagazzinati à temperatura ambiente per più di 24 ore ponu cuntene solu qualchì tippu di alimentu: caffè, zuccheru, cacao è prudutti di cicculata, cereali, paste è prudutti di panatteria, dolciumi, prudutti di panatteria fine, ligumi secchi, funghi è frutti.

I contenitori in alluminiu laccatu sò ideali per cuntene cibi altamente acidi o salati perchè anu una alta resistenza à a corrosione.

Aluminium è Ambiente

L'alluminiu hè 100% riciclabile senza alcuna perdita di e so proprietà intrinseche. U riciclamentu di i prudutti di alluminiu risparmia energia perchè i prudutti chì sò riciclati necessitanu di solitu assai menu trasfurmazioni per trasformalli in materiali aduprabili cà risorse prime. E cunsequenze sò una riduzione significativa di l'emissioni di gasu à serra.


Tempu di posta: Jul-01-2021