Prughjettu di Fabbricazione di Contenitori di Foglia d'Aluminium

CT-1539_10
CT-1539_11

I contenitori di lamina di alluminiu sò fabbricati applicendu pressione d'aria è pressione meccanica nantu à una lamina d'aluminiu di calibru luminu in una cavità di forma stampata.

L'ossidu d'aluminiu purificatu hè ottenutu da bauxite attraversu u Processu Bayer. L'aluminium metallu hè generatu in a cellula di riduzzione Hall. L'alluminiu hè un metalu puru è hà un cuntenutu d'aluminiu di 99%. L'aluminiu fusu in a cella di riduzzione pò esse ghjittatu in billette o per dirige chill (DC) lingotti o continuamente gettatu per furmà fogli.

Per pruduce u fogliu, cambiate u pastu puru in una lega secondu e specifiche di u fogliu desiderate. Lanciate à fretu u fogliu di lega di alluminiu à un calibru di rerolli adattu. Mandate à una pianta fugliale. Sottumette à parechji mulini di laminazione di riduzzione di calibru sfarente.
U fogliu d'aluminiu hè dopu ricuit. I contenitori di lamina di alluminiu sò creati nantu à presse alimentate da bobine di materie prime. E Presse ponu pruduce contenitori singuli o multipli in una sola volta. Emboss per motivi decorativi è funzionali.

Quantu prufittu hè a fabbricazione di contenitori in foglia d'aluminiu, è chì hè u budgetu è u spaziu necessariu per una sola unità?

L'attività di produzzione di contenitori di foglia d'aluminiu pò esse iniziata à una scala media o larga. Una unità di alta qualità cun tecnulugia muderna hè finanziariamente prufittuosa. U mercatu mundiale di imballu in foglia d'aluminium hè stimatu di cresce à un CAGR di 4,8% da u 2017 à u 2025. A prosperità di u mercatu di imballu in foglia d'aluminiu hè duvuta à parechji fattori cum'è una preferenza per un imballaggio cunveniente, a dumanda di alimenti imballati allargata a vita di u largu, pupularità per l'alimentu prontu à manghjà è l'alimentu trasfurmatu, è l'usu crescente in pasticcerie è prudutti farmaceutici.

1
2
news1

Per gestisce tuttu u contenitore di lamina di alluminiu chì faci a linea di produzione, sò necessarie tutte e macchine seguenti:

1. Serbatu d'aria di almacenamentu è cumpressore d'aria.

2. Choctaek aluminium foil container machine à fà.

3. CHOCTAEK muffa di contenitore di foglia d'aluminiu.

4. Forklift per assemblà a muffa.

5. Prutitrice di Scrap Foil. (Opzione)

news2

Queste tutte e macchine anu da esse piazzate in pianu pianu.

Se site interessatu à u prughjettu di a fabbricazione di contenitori in lamina di alluminiu, per piacè sentitevi liberi di cuntattà cun noi, noi a squadra CHOCTAEK feremu di megliu per sustenevi.


Tempu di posta: Jul-01-2021